Mil gràcies per les mil visites...

dijous, 24 d’abril del 2008

No m'hagués imaginat mai, quan aquell 18 d'agost de 2007, s'em va ocòrrer crear aquest bloc, en principi només era per poder ordenar la carpeta de "favorits" dels meus nens, però mica a mica, he anat "penjant" tot allò interessant per nens que he anat trobant per la xarxa, i vivencies propies, ... Aquest bloc ha anat agafant forma, i ja te molts visitants cada dia, n'hi ha que és la primera vegada que entren, però molts repeteixen...
El 22 d'abril de 2008 aquest bloc "el racó dels nens" va tenir 1.177 visites en un sol dia!!!... quan vaig veure les estadístiques no m'ho podia creure, mai m'haguès imaginat assolir un nombre de visitants tant elevat, em sento orgullosa de la tasca que estem fent, fins i tot, a vegades passo una mica de vergonya, quan em trobo a algú pel carrer i em diu que la pàgina és molt xula, i que la recomanen a altre gent...
La procedència de les visites és molt variada... la gran majoria provenen de Catalunya, països Catalans i Andorra, però el que em sorprén més és que també moltes visites arriben d'Espanya, Alemanya, Estats Units, Austràlia, de tot Sudamèrica... veig que hi ha molt de Català dispers pel mon...

Vull donar-vos les Gràcies a tots els que visiteu aquesta pàgina, ja que m'encoratgeu a seguir amb aquest bloc, al que dedico molta estona, però veig que l'esforç val la pena i us és, si més no, una mica útil.

Gràcies.

1 comentaris:

Doncs en Quim, és Clar!! ha dit...

Enhorabona, segueix així que estàs fent una molt bona tasca