www.embarazoybebes.com

dilluns, 21 d’abril del 2008

Avui, he rebut una sol·licitud d’anàlisi de zync.es, de la pàgina web http://www.embarazoybebes.com/ , de seguida he acceptat fer l’anal.lisi de la pàgina en qüestió, ja que és una pàgina coneguda per mi, i la qual considero molt interessant.
La pàgina és senzilla, del tipus blog, o sigui, fàcil i propera, els escrits estan ben catalogats per les “etiquetes” el qual fa que sigui més senzill anar a buscat temes que ens interessin, des de l’embaràs, fins als bebès... també, podem trobar el que busquem amb el buscador que hi ha a la columna de la dreta (jo personalment l’hauria posat a dalt de tot de la pàgina), on podem posar la paraula clau que busquem, i ens dóna un llistat dels enunciats que tracten del tema que busquem.
Els temes son tractats d’una manera que a les mares se’ns fa fàcil d’entendre i de sentir-nos identificades. Coses que ara a mi em semblen obvies, però que en el seu dia, m’hauria agradat que algú me les hagués explicat, perquè durant l’embaràs i els primers mesos del bebè, vas completament “perduda”, i només sents els consells de la teva pròpia mare o sogra, que no se n’adonen que ja han passat molts anys des de que nosaltres vàrem néixer, i els temps han canviat una mica...
Jo havia buscat fa uns dies, com poder treure de manera “no traumàtica” el xumet al meu fill petit, que ja te tres anys, i encara vol el xumet per anar a dormir, ho he provat, i m’ha funcionat uns dies si i altres no, què hi farem.
Si esteu embarassades o fa poc que ha nascut el vostre fill/a, el que és molt interessant és la paperassa que s’ha d’emplenar i les ajudes que es poden sol·licitar...
De moment no fa massa temps que funciona la pàgina, però apunta a ser una pàgina molt interessant, i sobretot fàcil d’entendre. La pàgina també conté enllaços de publicitat, que solen servir per poder finançar la pàgina, i que son molt interessants de visitar.
Anàlisi patrocinat per zync.es