per els més menuts

dilluns, 20 d’agost del 2007

Brainy baby és una col·lecció de DVDs per l’estimulació dels postres infants. Hi ha varis dvds. Cadascun destinat a estimular una part del cervell dels nens: la creativitat, la lògica, musica, diversió…, etc.
Amb aquests vídeos, l’Infant comenta a entrar al mon de les matemàtiques, les formes i els colors, les lletres, l’art etc.
Cada nen és diferent, jo en tinc dos, i us asseguro que cadascun despunta amb alguna cosa diferent. Aquests vídeos, son molt divertits per ells, ja que toquen molts de temes (a part del principal ), i sempre troben enmig del vídeo, el que més els agrada. I els estimula i potencia més les seves habilitats. Cada tema, dura uns 45 minuts, encara que en el DVD hi ha més de 100 minuts de continguts.
Jo recomano, interactuar amb el nen, fent-lo partícip del que està veient. Ja se que el més fàcil és sentar-lo davant de la tele, que es quedi “atontat” i nosaltres anar a fer altres coses, però, per què funcioni, hem d’estar amb ells, mirant, senyalant la pantalla i comentant el que hi surt. És molt divertit.
Jo vaig començar a ensenyar-li al meu fill gran aquest tipus de vídeo quan tenia uns dos o tres mesos, primer, només mirava les imatges i escoltava la música, triguen un temps a interactuar amb el que veuen. Quan va arribar el meu segon fill, també li vaig ensenyar els vídeos, i el seu germà gran, els hi anava explicant, i ho segueixen fent. Encara que ara ho demanen amb l’àudio en anglès i Aixa ells mateixos van descobrint l’idioma.
Avui us he parlat dels brainy baby, un altre dia us parlaré d’altres també molt interessants (baby Einstein, brilliant baby…) encara que jo considero que els millors son aquests (I els he comprat quasi be tots)
més info: http://www.brainybaby.com/ (pag.oficial en Anglès) o http://www.nikidom.com/Catalogo.asp (distribuidor per espanya)