Premi Amigues Blogueres

dilluns, 3 d’agost del 2009


M’ha fet molta il•lusió rebre aquest premi, que em ve de la ma de trencaclosques, un bloc molt bo, que fa molt poc que he descobert, moltíssimes gràcies.
El premi “amigues blogueres”, ha d’arribar al màxim d’amigues, de les que intentem comunicar mitjançant els nostres blogs, tot allò que ens agrada.
El premi s’ha d’exhibir al blog, atorgar-lo a algun altre Blog, i comunicar-ho al guanyador.
Doncs, ara estic en un compromís, ja que l’atorgaria a uns quants blogs que segueixo, però aquesta vegada l’atorgaré a “Diana educació”, un bloc molt complert i interessant...
gràcies



Si T'agrada Aquest Bloc pots votar-me
Vota'm al TOP CATALÀ!

1 comentaris:

Diana ha dit...

MOLTES GRÀCIES PEL PREMI!!!!

Estic contentíssima! Arribo d'uns dies de vacances i em trobo aquesta sorpresa...em fa molta il.lusió perquè és el primer que rebo.

Què he de fer ara?? Penjo la imatge del premi i l'he de concedir a algú altre?