receptes de cuina

dimecres, 20 d’abril del 2011


Avui també m’han demanat que us parli d’una altra pàgina, aquesta, personalment m’interessa força, ja que, em fa molta vergonya explicar-ho, però la veritat és que soc un verdader desastre davant dels fogons. Normalment no tinc temps per cuinar, i necessito receptes fàcils que siguin bones, sanes i ràpides. Em sembla que en aquesta pàgina trobaré idees per perdre la por que em fa la cuina. La pàgina en qüestió s’anomena recetasdecocina.info
A la secció de cuina fàcil, hi he vist moltes receptes, que tenen molt bona pinta, i sobretot molt variades, hauré d’intentar-ho. També m’ha cridat l’atenció, la secció de cuina d’altres països, com ja sabeu a casa som molt aficionats a viatjar, i he vist receptes molt interessants. A la secció de cuina per microones, hi ha receptes que tenen molt bona pinta i fàcils. I Cuina per nens! A veure si puc aconseguir fer algun menjar que estigui a l’alçada dels que fan la iaia o l’avia, i els nens em mengen sense protestar. Començaré pel volcà de xocolata que m’ha entrat pels ulls.
Hi ha una infinitat de seccions, molt ben estructurades, i les receptes semblen molt clares i crec que ben explicades, algunes de les seccions que hi ha son: Begudes i Còctels, Carns, Cuina de Forn, Cuina Dietètica, Cuina Econòmica, Cuina Nadalenca, Cuina per Celíacs, Cuina per a Diabètics, Fleca i Pastisseria, Pasta, pastissos, trucs... i molt més.
Val la pena donar-hi una ullada per agafar idees per confeccionar un bon àpat. Bon profit.

visital's a http://recetasdecocina.info






Si T'agrada Aquest Bloc pots votar-me
Vota'm al TOP CATALÀ!